COMUNICAT COVID-19

Ens adrecem a vosaltres amb relació al COVID-19 i a les informacions que s’estan generant en les últimes hores. Com ja heu vist les mesures de prevenció han anat en augment en el nostre país. Les administracions van extremant consells i accions de precaució per tal de prevenir el màxim el contagi d’aquest virus, i és normal que creixi la incertesa entre nosaltres de com actuar.

Són hores de moltes notícies en molts sentits davant de les que com a entitat vetllarem per actuar seguint instruccions precises de les autoritats i sense posar en perill la salut dels jugadors i jugadores i del cos tècnic de l’associació. Igualment cal ser curosos amb no difondre falses notícies que accentuïn l’alarma de forma innecessària.

Des de l’associació estem en contacte amb l’escola i la Federació Catalana de Bàsquet. La possible alteració o suspensió d’entrenaments o competicions serà una decisió que ens vingui donada. Fins ara, ni la Generalitat ni la Federació ni l’escola s’han expressat en el sentit de recomanar o ordenar cap suspensió o alteració en l’activitat. Seguim en contacte permanent.

La posició de l’Associació, com creiem que no podria ser d’altra manera, serà la d’aplicar els criteris que les autoritats imposin. Us volem demanar confiança i calma. Us mantindrem al corrent de les darreres novetats a través dels canals de comunicació habituals de l’associació.

Tan bon punt hi hagi novetats, les transmetrem.

Aprofitem aquest comunicat per recordar normes bàsiques d’higiene per tal d’evitar possibles contagis.

1. Renteu-vos les mans amb sabó de manera freqüent, especialment abans i després dels entrenaments o partits. Recordeu que l’ús de la solució alcohòlica sense un rentat de mans previ no és efectiu.

2. Eviteu compartir menjar, beguda i estris (coberts, gots, ampolles d’aigua, mocadors, etc.).

Gràcies per la comprensió.

Junta directiva de l’Associació de Bàsquet la Salle de Tarragona. Tarragona, 10 de març de 2020.